Norwegian Cruise Line kondigt nieuwe wereldwijde campagne aan: Dream Big and "Break Free"

Norwegian Cruise Line lanceert de wereldwijde campagne “Break Free”

Met deze campagne moedigt de rederij reizigers aan om verder te kijken dan de grenzen van 2020 en juist op de toekomst te focussen.  

Het doel van de campagne is om reizigers aan te moedigen om hun vakantiedromen nieuw leven in te blazen en er realiteit van te maken. Verbinding maken met mensen en bestemmingen die ze het meest gemist hebben, staan centraal. 

De campagne:  ‘I Want to Break Free’      

Norwegian Cruise Line is Norwegian Cruise Line niet zonder een vleugje entertainment. Zo zul je in de reclamespots dé enige echte rockband Queen horen met de opbeurende teksten van het nummer ‘I Want to Break Free’. Een lange versie van de reclamespot is beschikbaar op de YouTube- en social media kanalen van Norwegian Cruise Line.

Nieuwe reisroutes 2023  

Tevens lanceert Norwegian Cruise Line de campagne in combinatie met nieuwe reisroutes in de zomer van 2023 en een korting van 30% op het cruisetarief op alle afvaarten in 2021, met de “Best Deal of the Year”. 

Voor de volledige lijst met vaarroutes en meer informatie bij de betere cruisereisbureaus en op www.ncl.com